Nyårslista 2017

Hur har ditt 2017 varit?
Helt fantastiskt! 2016 var så otroligt dåligt så det var skönt att jag älskade 2017.

Gjorde du något 2017 som du aldrig gjort förut?
Ja! Jag och Philip köpte en lägenhet ihop, började arbeta på heltid med fotografi och besökte tre länder jag aldrig tidigare varit i.

 
Vilka länder besökte du?
Bali, Island och  Italien (Venedig).

 
Är det något du saknade år 2017 som du vill ha år 2018?
Alltså.. nej jag tror inte det. Är jättenöjd verkligen. Eller kanske fotografera mer porträtt, det är ju det jag älskar.

Vilket datum från år 2017 kommer du alltid att minnas?
Samtliga resor måste jag säga.

En mobilanteckning: 
 Haha ja ni. Planerade Baliresan i mina anteckningar.

Vad var din största karriärsmässiga framgång?
Att jag började fotografera på heltid.

 
Och din största framgång privat?
Det måste nog vara lägenhetsköpet tror jag.

Bästa köpet?
Biljetten till Balii haha! Men i förrgår gjorde jag ett objektivköp som jag också är väldigt nöjd med.

 
Bästa tv-serie?
Orange is the new black och Game of Thrones.

Vilka låtar kommer påminna dig om 2017?
Burak Yeter - Tuesday.
Ed Sheeran - Nancy Mulligan.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit väldigt glad!

Den maträtt du åt oftast 2017?
Haha oj! Jag vet inte riktigt om jag har någon. Buffelmozzarella kanske hehe.

Vad spenderade du mest pengar på?
Hm...mycket pengar gick åt till inköp av grejer till lägenheten. 

Vad gjorde du på din födelsedag 2017?
Var på universitetet, åt lunch med Sandra och middag med mamma på kvällen.

Vad fick dig att må bra?
Mitt jobb, min pojkvän, mina vänner och min familj. OJ vad klyschigt.
Alla resor gjorde att jag mådde väldigt bra också.

 
Vem saknade du?
Morfar ♥

Planer för 2018? 
Fortsätta jobba med det jag älskar, resa mer!

 

Kommentarer
Postat av: Ellen Gräntz

Härligt att läsa att du är så nöjd med året!

2017-12-30 @ 19:50:53
URL: http://ellengrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0