Påskhelgen på Västkusten


Hallå där! Long time no see haha. Jag tänkte bara kika in och berätta lite om min påskhelg som var helt fantastisk. Förra torsdagen åkte jag och Sandra ner till Tanumstrand och började helgen med havskräftor och champagne tillsammans med hennes föräldrar. Snacka om att lägga ribban högt!

Långfredagen startade med en promenad på två timmar, ett besök i sportshopen och sedan lunch i solen på altanen. Sedan gick vi ner till spat och hängde där i några timmar, det var välbehövligt vill jag lova. Sedan fixade vi oss inför kvällen och mötte Filippa för förfest innan Röde Orm och Kallsup. Bra bra bra kväll!

Något mer slitna vaknade vi på påskafton. Vi gick iallafall in till Grebbestad och mötte Kevin och hans flickvän Henrietta för att äta lunch på uteservering (!!) så jäkla mysigt! Efter mat och någon drink gick vi till Sjöbjörnen där delar av Värmlandspojkarna spelade. Så himla trevligt! På kvällen bjöds det på Påskmiddag innan vi tog en taxi till Filippa för att förfesta lite innan vi körde en repris på gårdagen. Så jäkla bra kväll detta också!

På söndagen åt vi brunch med Filippa och Alexander innan jag åkte hem. Nä hörrni vilken bra helg detta var. Men lite fick man sota då jag nu är toksjuk och har fullproppade dagar med jobb framför mig haha!
Idag var jag tillexempel i Skövde och fotograferade kårstyrelsen på Högskolan.

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vilka härliga bilder!

2018-04-07 @ 20:09:42
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0