Testagram för April

I samarbete med Testagram.

Idag hämtade jag ut månadens box från Testagram, att det alltid är lika kul att se vad som ligger där i. Denna gång var det dessa produkter, från en tandborste till nötcréme och festis. Väldigt blandat med andra ord. Nötcrémen vet jag ju sedan tidigare att jag äälskar haha, vem gör inte?! Kokosbaren från Nick's delade jag och Philip på förut och den var supergod. Jag har tidigare haft lite problem med kokos men verkar växt ifrån det lite.

Jag är väldigt nyfiken på festisen med smak av päron och popcorn, hur rolig kombination? Men även Loka Crush med äpple, den verkar väldigt lovande. Min favorit sedan tidigare är ananas men gillar verkligen äpple så denna tror jag kan få höga poäng! 



Vill du också få hem en box med nya produkter varje månad för bara 99 kr/månad? Klicka HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0