Testagram för December


Två dagar kvar till julafton nu! Hur sjukt!
Igår hämtade jag ut månadens box från Testagram som innehöll detta här ovan. Jag har tidigare testat quinoasnacksen från gårdschips som är helt sjukt goda, de är i smaken jalapeno och créme fraiche. En grej som ska bli väldigt rolig att testa är ginger beer'en, den står faktiskt på kylning nu och jag tänkte testa att göra en moscow mule. 

Att det dessutom kom med sköljmedel och tandkräm är ju helt fantastiskt. Jag har tidigare påpekat hur duktiga testagram är på att skicka med produkter som är halvroliga att själv köpa. Till exempel tandkräm. 

En favorit sedan tidigare boxar är funktionsdrycken Norr, denna var med smak av ingefära och citron. Just den smaken tror jag faktiskt inte att jag testat. Spännande!

Vill ni också ha en box full med nya roliga produkter varje månad? Såklart!
Klicka HÄR för att signa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0