Onsdag, Torsdag


Alltsåååå, de två senaste dagarna har saker gått helt emot mig kan man säga.
Igår var jag till Västerås på jobb och redan på första fotograferingen börjar scannern krångla och jag får inte tag på tekniker på en bra stund. Så där stod man och kunde inte göra något. Tillslut löste det sig och jag fick tokstressa till nästa ställe där stativet pajar och scannern kan inte fästas...ni kan bara gissa hur arg jag var. Kokade!

Kvällen vägde dock upp det hela och jag fick kvällsbada med Sandra, Christian, Henrik och Emelie.

Idag hade jag jobb en timme bort mot Norahållet, och när jag flugit upp drönaren i luften kommer texten "No SD-card" upp på mobilen. Min mardröm, fick för mycket panik och blev svinarg på mig själv. Kom sedan på att mamma och pappa också skulle till Nora så de tog med sig mitt minneskort men nästa gång kommer jag stå där - en timme bort eller mer och vara tvungen att åka tillbaka. Gissar att jag behöver lite semester.

När jag hade jobbat klart första gången blev det glasspaus med mamma och pappa innan jag åkte tillbaka och kunde äntligen ta flygbilder också.

Nu ikväll har jag ätit sushi med Sandra och sedan badat med henne och Christian.
Ber så mycket att morgondagen kan gå lite rätt iallafall haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0