Tisdag 17 Juli


Tre bilder från de två senaste dagarna. Igår scannade jag hus i Kumla något som jag inte brukar göra men Örebro och Västerås kör på sådana tjänster och iochmed att jag hoppar in där får jag göra lite sådant också.
På kvällen igår hängde jag med Sandra, Christian, Nick, Emelie och Henrik för att bada, alltså det var sinnessjukt varmt i vattnet, så mysigt ♥

Och idag när jag hade jobbat klart åkte jag raka vägen hem till mamma och pappa för att bada i deras pool.
Imorgon blir det en tur till Västerås igen men som tuuur är följer Sandra med som sällskap denna gång!

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Vad härligt med pool! :D

2018-07-17 @ 23:31:07
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0