Törebodafestivalen


Liiiiivets helg!
I torsdags styrde jag och Tina mot Töreboda för en helg på Törebodafestivalen, vi hann bara hem till Frida och Robert, där vi skulle sova, en mikrosnabbis innan vi skulle på förfest. Där hängde vi fram till att Hov1 spelade och de var riiktigt grymma, vi hann även med att se E-type. Den nostalgin haha, dansa loss till eurodisco!

På fredagen var den sjukt bra väder så jag, Tina, Frida och Ebba åkte ner till en pool vid campingen och hängde där hela dagen. Men innan dess var vi på vårdcentralen pågrund av att jag fått en inflammerat insektsbett haha, kolla bandaget på tredje sista bilden. Sedan åkte vi hem och fixade oss innan förfest hos först Ebba och Daniel, sedan nästa förfest hos Carro. Denna dag såg vi Lars Winnerbäck som var såå bra, och LBSB. Faaasen så kul vi hade där. Vi hann även se lite av Icona Pop innan vi träffade Robin och Alex och drog på en svinkul efterfest. Därefter blev det en till efterfest som var lika kul den. Två förfester och två efterfester haha!

Igår var vi galet slitna allihopa och otroligt trögstartade haha. Runt 18 drog vi iallafall på förfest hos Philip som var så jävla kul, 10 av 10. Bland de bättre! Där hängde vi kvar väldigt länge innan vi skulle se Tjuvjakt och Pet Shop Boys som typ alla missade ändå haha. Väldigt oklart vad vi pysslade med istället.
Sedan blev det efterfest fram till klockan 05.30 på morgonen!

Nej vet ni vad, detta kommer jag leva på länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0