22


Igår fyllde jag hela 22 år! Sjukt, känner mig som 16 haha!
Dagen började med att Philip väckte mig med en superfin tårta som han stått med hela kvällen innan och samma morgon. Den var så sinnessjukt god! Jag fick också en vas av honom som jag velat ha superlänge.

Sedan skulle jag iväg och jobba och när jag ringer på öppnar Sandra (!!) gissa hur chockad och glad jag blev! Då kände hon personerna som jag skulle fotografera hos och hade med sig present och blommor till mig, världens bästa vän! Därefter hängde jag med hem till henne för lite te och tårta.

Efter det åkte jag hem till mamma och pappa för födelsedagsfika och presenter som jag blev supernöjd med.
Är så tacksam för denna dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0