Månadens Testagram

I samarbete med Testagram.

För en liten stund sedan var jag och hämtade ut ett paket från Testagram. Jag tycker verkligen att de överträffar sig varje månad. Denna gång fanns detta ovan i paketet, allt från majskakor till rengöring från Cetaphil.

De saker jag ser mest fram emot att testa är tunnbrödschipsen med nachosmak (hur gott?!), energidrycken från Burn med smak av passionsfrukt. Jag älskar passionsfrukt och jag älskar energidrycker. Samt baren från Råå med smak av cashew. Jag har tidigare testat rawbite och gillar de supermycket så kan tänka mig att denna är en 10-poängare.

Vill ni testa på Testagram kan ni göra det HÄR för 99 kr i månaden. Tänk då på att ni får produkter för ett värde mellan 150-250 kronor. Hur bra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0