31 Maj

 

Long time no see! Nu är det högsäsong för fotograferingen vilket minst sagt märks, idag startade jag här i trakterna för att sedan tillbringa större delen av dagen med att fotografera i Kristinehamn innan jag tog en tur till Eskilstuna haha. Är det brist på fotografer så är det.

Men jag kikar in för jag kände att jag måste visa er bilder från förra veckan när jag och Sandra köpte engångsgrill och mat och åkte till en sjö för att grilla. Såå mysigt! Gör det gärna till en tradition.
Och förra helgen åt vi plocktallrik och drack mojito innan vi gick till hennes pojkvän och hans kompisar och badade tunna till tre på morgonen. Eller spabad kanske det heter i finrummen.

På söndagen sedan hade jag nog min mysigaste fotografering någonsin. Det var på en liten ö utanför Kristinehamn, vilket betydde att man behövde åka båt dit. ♥ Finns det något trevligt som att åka båt? Nä, en båt ska jag ha när jag blir äldre. Båt båt båt, skön upprepning Sara. Jaja!

Kommentarer
Postat av: emma

vilka fina bilder :)

2018-06-01 @ 12:25:42
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0