Onsdag 9 Maj


Hallå hallå! Vad har hänt de senaste dagarna då? Jag började veckan med att äta brunch med Philip och Sandra innan jag skulle jobba. Supermysigt! Sedan har veckan gått ut på att jobba, jobba och jobba lite till. Ni förstår inte hur mycket det är nu haha. 

Igårkväll tog jag iallafall en paus och åkte in till Örebro för att äta middag med Tina, det blev pizza på Fratelli. Så himla välbehövligt! ♥

Idag har jag jobbat som vanligt och mötte därefter upp Amanda och Rebecca för att fotografera lite syskonporträtt. Det var väldigt länge sedan jag fotograferade människor så det var vääldigt roligt. Jag har inte hunnit gå igenom bilderna ännu men det såg superbra ut i kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0