Månadens Testagram

Inlägg i samarbete med Testagram.

Idag hämtade jag ut månadens box från Testagram som innehöll allt detta ovan. Och denna månad har jag inte testat något alls av innehållet tidigare, hur kul?!

Jag hade helt missat att Redbull släppt en ginger ale, denna ska bli riktigt kul att testa. Dessutom en shake från naturdiet och en proteinshot som alltid kommer väl till pass i mitt jobb där jag inte hinner äta.
Sedan var det två städprodukter i boxen också och det, mina vänner, är en grej som inte är kul att lägga ner pengar på och då är det perfekt att få med i boxen!

Vill ni också få hem en box med nya produkter en gång i månaden för bara 119 kr? Klicka HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0