Söndag 23 September


Två bilder från veckan. Första är från fotograferingen med Dekorum Inredning och den andra på Cola Light med mango. Den ni! Hur god som helst!

Igår var vi på middag hos mamma och pappa med min moster, kusin och mormor. Supermysigt. Och min kusin väntar barn till november, helt galet. Fick känna hur hon (är säker på att det är en tjej) sparkade och då kom jag minsann på att jag har för det första aldrig känt ett barn i en mage sparka och aldrig sett en nyfödd bortsett från min bror när jag var 2. Känns lite inskränkt haha!

Hon hade dessutom med sig sin lilla tax som är 7 månader, alltså han är bland det sötaste jag sett och jag blir bara mer och mer sugen på att skaffa en hund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0