15 Februari


Här är en av bilderna från bröllopet för två veckor sedan, det kommer fler men jag måste skicka iväg de för godkännande till brudparet först och så långt har jag inte hunnit.
De senaste dagarna har jag suttit med redigering och hemsidebyggande i väldigt för många timmar. Hemsidan är snart snart klar och nästa helg ska jag stå på bröllopsmässan i Örebro och behövde därför redigera om lite bröllopsbilder för framkallning och förstoring. Det tog sin lilla tid men nu är allt klart och jag väntar på bilder, visitkort och rollup. Sedan är vi i hamn. Lite fix till montern kvar bara men det ska inhandlas imorgon.

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Verkligen såå fin bild! :)

2019-02-16 @ 00:00:41
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0