De senaste dagarna


Nu tänkte jag berätta lite vad som hänt den senaste veckan när jag helt glömt av bloggen haha.
Förra torsdagen åt jag lunch med Emelie och därefter hängde hon med på en av mina husfotograferingar. På fredagen åkte jag och Philip in till Örebro för att ställa iordning min monter inför Bröllopsmässan och den blev verkligen såå bra. Är toknöjd med den! Sedan åt vi middag på en sushirestaurang i stan.

På lördagen åkte Sandra med mig in till mässan och stod med mig några timmar. Det kom väldigt många som var genuint intresserade vilket var superkul! Jag var där mellan 10 och 18. Efter det träffade jag Tina och åt middag i saluhallen, det blev nudlar och vårrullar. Minst sagt välbehövligt. Jag fick dessutom en tidig födelsedagspresent som var mitt i prick.

På söndagen stod jag på mässan mellan 10 och 16 och det var många intresserade då också.
Jag är så himla glad att jag valde att ställa upp, väldigt roligt att träffa alla som går i bröllopstankar!

Igår jobbade jag i Kristinehamn och Storfors, jag hade lite tid mellan fotograferingarna så jag gick in på Maxi i Kristinehamn och hittade dessa nya majskakor med popcornssmak. Testa säger jag bara!
På kvällen blev jag lite firad av Philips familj i Degerfors och till efterrätt åt vi denna goda cheesecake ni ser på sista bilden!

Och idag fyller jag ååår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0