Testagram för Februari


Nejmen kolla in detta! Jag var tidigare idag och hämtade ut ett paket från testagram som innehöll månadens box. Ser ni innehållet? Wow!

Ni som hängt med ett tag har sett att drycken från Norr varit med någon gång tidigare men denna gång var det med smaken hallon/citron. Den lär vara svingod, alla andra har ju varit det så jag kan inte tänka något annat. 
På den högra bilden ser ni också en energidryck från candy series och jag vet inte hur många gånger jag lagt den i varukorgen på proteinbolaget men sedan glömt bort att beställa. Men nu ska jag äntligen testa. Den fanns också i smakerna hallonbåtar och soda pops.

Godiset från nogger testade jag för första gången någon gång i våras och jag äälskar de. Kunde inte komma mer passande denna fredag. Något jag inte testat däremot är doritos med smak av red bell pepper. Jag älskar allt som är starkt så dessa tror jag på!

Är ni sugna på att få hem en box med nyheter varje månad? Klicka här och starta en prenumeration för 119 kr i månaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0