Testagram för Januari


Jag var alldeles nyss och hämtade ut månadens box från Testagram. Denna gång tror jag fasen att dom prickade alla rätt! 
Redbull med smak av kokos och blåbär testade jag första gången i våras och jag vet inte hur många burkar jag köpt på mig sedan dess, älskar den! En annan sak jag vet att jag också gillar är hallon/lakritsskallarna från Bubs. Sjukt goda och i perfekt storlek.

Toalettrengörare, hur bra? Svintråkigt att köpa själv men väldigt tacksamt att ha. En grej jag är väldigt spänd på att testa är jelly belly, dessa var i julsmaker med bland annat äggtoddy och varm choklad. Det låter väldigt märkligt men väldigt kul haha!

Att det var med en proteinshake och en proteinbar är något jag verkligen gillar då det är enkelt att ta till lunch mellan mina jobb. Nej vet ni vad Testagram, detta gjorde ni fantastiskt bra!

Vill ni få hem en box varje månad med massa roliga produkter för bara 119 kr? Klicka HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0