En weekend i Stockholm

På tåget i fredagsmorse. På omslaget till tidningen Kupé såg jag att det var Alexej Manvelov som spelar i den svenska serien "Innan vi dör" som både jag och min lillebror älskade. Och tidigare i somras satt han på samma flyg som oss till Venedig, fränt ju.
 

Middag på Un Poco, tryffelrisotto.


Middagen på fredagen, musslor.


En lunch på East som inte var så mycket att hänga i granen.


Lunch på Vapiano igår, jag åt pizza med chevré och Sandra åt carbonara.


Lite energi på hotellrummet.


En vinlunch på Mall of Scandinavia.

Den kända efterrätten på Un Poco, friterade oreos.
 

Paus i gamla stan.


Drinkar på Escalier i lördags.


Vi träffade Viktor och hängde med honom i fredags på Mälarpaviljongen och Berns.


Hej på er! I fredagsmorse tog jag och Sandra tåget till Stockholm för en miniweekend. Vi checkade in på vårt hotell och åkte sedan till Mall of Scandinavia för shopping och lunch. På kvällen åt vi på Bistro Rigoletto och mötte sedan upp Viktor på Mälarpaviljongen och därefter Berns. Superbra kväll.

På lördagen blev det lunch på East och shopping. På kvällen hade vi bokat bord på Un Poco och därefter blev det häng på Escalier, Vau De Ville innan vi hamnde i vår hotellbar på Haymarket. Lika bra kväll detta.

Och i söndags var vi inte speciellt produktiva haha. En lunch på Vapiano och kaffe i gamla stan var lagom ansträngande. Hur som helst har vi haft det supermysigt. Jag och min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0