En helg i Stockholm


I fredags efter att jag slutat jobba åkte jag och Philip till Stockholm. Vi kom fram till min moster vid 18.30 och då blev det massa bebisgos tills det var dags för middag. Räkor! Hur trevligt?! Min kusin har nyligen fått barn och hon är bara tre veckor och pyttepytteliten. Jag tror inte att jag sett ett sådant litet barn någon gång. Min bror då möjligen men det var ju 20 år sedan haha! Sedan satt vi och spelade spel och pratade långt inpå natten.

På lördagen åkte vi till en utförsäljning av knivar där både Philip och moster fick med sig endel. Sedan hittade vi den mest fantastiska inredningsbutiken jag någonsin sett - DIS. Jag ville byta ut allt i vår lägenhet. En fika i sturegallerian hann vi också med innan vi åkte tillbaka.
På eftermiddagen tog vi oss till Philips morbror, och på kvällen blev det en middag på Boston Grill om jag inte minns namnet helt fel. Och därefter spelade vi lite biljard, inte gjort det på tusen år och det märktes haha.

Innan vi åkte hem på söndagen stannade vi till på Bun Meat Bun och köpte med oss mat. Därefter åkte vi hem till en kompis till Philip och hans flickvän och åt en sen lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0