Nytt på skönhetshyllan


Igår fick jag hem två stycken nya tillskott i skönhetsväg. En sminkpalett från Bianca Ingrossos märke Caia samt en parfym från YSL. Paletten släpptes samma dag som jag och Tina kom hem från Thailand, så när vi stod och väntade på våra väskor överlade jag med mig själv och kom fram till att jag ville testa den haha. Sedan att jag inte använt smink på typ ett år om man bortser från några få tillfällen är en helt annan sak.

Parfymen var det Philip som först fick upp ögonen för och jag tyckte också att den doftade svingott, så en sådan fick det bli.
Idag har jag varit och ätit lunch med mormor och därefter besiktigat min felfria bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0