Månadens Testagram

Inlägg i samarbete med Testagram.

Kolla in månadens fantastiska testagram! Det jag fastnade för direkt var såklart energidryckerna från Njie. Alla som känner mig vet att jag kanske konsumerar lite för mycket energidrickor. Dessa var i smakerna candy twist, lollipop och fizzy cola. Fizzy cola har jag testat tidigare och den smakade sura colaremmar, ni hör ju hur gott det låter. Candy twist ska smaka ananas/jordgubbe och lollipop ska smaka hallon/vattenmelon. Är såå taggad på att testa dessa.

Sedan kom det också med en dricka från Norr 07 som ska återställa vätskebalansen med smak av ananas och grapefrukt. Hur gott?! Jag älskar ananas och drycker jag tidigare testat från Norr har varit supergoda.

Det jag älskar med testagram är det blandade utbudet av ätbara och icke ätbara produkter. Tillexempel att man denna månad fick med både en tandkräm och deodorant. Fantastiskt!

Vill ni också ha en box med nya produkter hemskickade varje månad? Klicka här  och signa upp för bara 119 kr i månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0