Två dagar i Stockholm

 
I fredags morse styrde jag bilen mot Stockholm (och var livrädd att köra fel i alla jäkla filer, men det gick bra) för att möta upp Mika i Nacka. Jag skulle nämligen följa med henne och fotografera ett bröllop på lördagen. Vi träffade brudparet en snabbis och rekade fotoplatser, wow vilket ställe alltså!
Det toksnöade under hela tiden vilket det som tur var inte gjorde på lördagen.

Därefter tog vi oss till Bromma där vi lånade hennes brors lägenhet, köpte sushi och godis och pratade fotografering hela kvällen. Supermysigt! Mika är så jäkla inspirerande att umgås med!

Och på lördagen åkte vi hem till bruden vid 10.30 på morgonen för att fotografera förberedelser och var sedan med fram till 17 på eftermiddagen. Jag är så tacksam för denna helg!
Bilderna här ovan tog jag i fredags när vi tittade ut platser.

Kommentarer
Postat av: Mika

Du är mycket inspirerande själv! :)

2019-02-06 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0