18 Mars


Hallå hallå, måndag igen! Lyssnade på radion i förmiddags när jag åkte till veckans första fotografering och de pratade om måndagsångest och om önskan att helgen var en dag till. Insåg då att sedan jag gick över till att jobba med mitt eget företag på heltid har jag nog inte haft måndagsångest (eller ångest överhuvudtaget) en enda gång. På min thailandsresa i november kände jag tillochmed att fasen vad kul att komma hem och få jobba igen. Så kände jag aaldrig under min tid på tillexempel kundservice. Det ni, haha!

Just nu sitter jag och varvar skrivande av bröllopsavtal, redigering och designande av usb-minnen.
Jag insåg förresten att jag nog inte visat er från bröllopet i februari? Här ovan ser ni iallafall en bild på den fantastiska buketten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0