Julklappar och fotokläder


Detta var en lite snurrig rubrik va?
Men jag tänkte att den passade väldigt bra med tanke på det jag ska tipsa er om i detta inlägget.

Många har nog redan handlat klart julklapparna för i år men jag tror nog att lika många har hälften kvar (bland annat jag) så jag tänkte tipsa om en himla smart grej att satsa på. Det är funktionella kläder.
Det vill säga kläder som är både snygga, praktiska och håller värmen. Vilket är ett måste, iallafall för mig som alltid fryser.

Många av er har säkert redan koll på Engelbert strauss vad de står för och vad de säljer. De har allt från underställ till vindjackor. Inte nog med att de är funktionella, de är också fantastiskt snygga att titta på.

De plagg jag i synnerhet fastnade för var deras jackor. Jag tycker att alla är otroligt snygga. Det är något som jag noterat på andra märkens hemsidor. Är de snygga är de inte funktionella och tvärt om men dessa håller båda mått. Hursomhelst, är inte detta en superbra julklapp? Jag är tillexempel helt övertygad om att min pappa skulle bli jättenöjd med en vindjacka från Engelbert Strauss.

En annan grej som jag också tänkte på nu i och med mitt fotointresse är klädseln när jag är ute och fotograferar.
Jag är generellt ganska dålig på att klä mig varmt (just för att jag inte hittat kläder som är både snygga och varma) och när jag är ute och fotograferar är det av största vikt att jag håller mig varm som i sin tur gör att jag kan vara utomhus längre så att jag lyckas ta den perfekta bilden. Jag och min pojkvän ska faktiskt några dagar efter julafton upp till Dalarna och då skulle en snygg, varm och funktionell jacka från Engelbert absolut inte sitta fel. Där är jag helt övertygad om att det kommer bli många iskalla fototimmar utomhus.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0