Midsommar i Grebbestad 2017


Påväg hem till Grönemad vid 04 efter en natt i Grebbestad.


Jag, Valeria & Sandra / Fick endast två timmars sömn första natten/morgonen och det var i min bil haha / ♥♥


Här hade vi plockat blommor till kransar i Grebbestad.


Nina, Filippa & Sandra.


En del av alla människor vi tillbringade midsommar med.


Kransbindning!


Det fanns inte tillräcklingt stort bord så slog oss ner på golvet och åt / Haha, det hade regnat på vårt björkris men jag löste problemet med en hårfön / Sandra & Filippa


Valeria & jag / Dryckesspel / Ordet kort fick precis en ny innebörd!


MIDSOMMARMIDDAG!

Tapas på kvällen vi kom hem.

Hallåå! Hoppas att alla ni hade en fantastisk midsommar för det hade jag. Dessutom kom min pojkvän och överraskade mig, blev så jäkla chockad! Och glad såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0