Onsdag 4 Oktober


Jag började denna dag med en fotografering av en villa, därefter möte med min chef och en kollega på ett café i stan. Sedan åkte jag och Viktor till Kristinehamn för att fotografera lite, tror att bilderna blev superbra. Jag har dock inte hunnit kolla igenom de. Hann in på ICA också och köpa kanelbullar, bästa dagen på året haha.

Nu tänkte jag börja med redigeringen och testar samtidigt ett nytt te jag köpte igår från Pukka. Det i mitten på bilden. Ska bli intressant att testa det med mint och lakrits också. Älskar ju båda smakerna för sig.

Kommentarer
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Spännande med mint- & lakritste, det låter inte så jättegott :P

2017-10-04 @ 19:03:30
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0