Testagram för Augusti


Idag när jag jobbat klart hämtade jag ut månadens box från Testagram och det innehöll detta. Coca Cola zeron med smak av citron har jag testat tidigare och den är så fräsch och supergod. Baren från Swebar men smak av Toffee Coconut kan jag tänka mig är riktigt god, jag har testat massa från detta märke tidigare som verkligen varit tio av tio. Det ska bli spännande att testa hudvården från L300 också, haft en dagkräm därifrån som jag äälskade! Sedan var det också en alkoholfri öl, en must med smak av äpple och päron samt en påse med skittles och en från Haribo. Superbra box som varje gång! ♥

Vill ni få hem en box med nya roliga produkter varje månad för bara 119 kr i månaden? Klicka HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0