Testagram x 4

Igår hämtade jag ut ett giiigantiskt paket från Testagram som innehöll dessa fyra (!!) boxar.


Jag menar, alltså kolla på dethär! Hur trevligt ser inte detta ut!


Jag tänkte att jag skulle visa upp lite favoriter som jag har sedan tidigare. Vi börjar med det som är drickbart. Till att börja med har vi pepsi max lime som jag dör för. Sedan en energidryck, burn passion punch, denna testade jag faktiskt första gången i en tidigare testagrambox och fastnade totalt. Den tredje testade jag också första gången när jag fick den från testagram, det är en dryck som ska hjälpa kroppen att återställa vätskebalansen. Nummer fyra och fem ser ni ju själva, cola zero och min älskade celsius.


Några grejer som jag inte testat tidigare men verkligen ser fram emot att testa är dessa. Tagliatelle som är gjord på sötpotatis, denna har jag velat testa såå länge men det har aldrig blivit av. Mjukosten från Kavli stod jag och höll i när jag handlade igår men köpte den inte och tur var väl det haha. Denna dryck från Freeno som smakar mango och apelsin kan ju bara vara supergod! Sedan har vi en marinad från Texas Longhorn som verkar vara en riktig tia och sist men inte minst en bar från Råå. Jag har tidigare testat en bar från detta märke som var suupergod så jag antar att denna är lika bra!


Här har vi några gamla favoriter igen! Dessa tunnbrödschips från Mörsjödeli är magiska! När jag var mindre gjorde min mamma sinnessjukt goda tunnbrödspinnar och dessa är i samma klass. Chipsen från Bjäre provade jag också första gången när de kom i en box från Testagram och det är sjukt goda. Riktigt salta, precis som det ska vara. Sedan var vi en bar från Nick's med smak av kokos och nötcréme. Hur kan man inte älska nötcréme liksom?!

Lite närbilder på var box för sig. Jag tycker att varenda box är en solklar tia. Älskar att de blandar produkter så att man verkligen får lite av varje. På andra bilden ser ni den som den kallas för Flash Sale box, den är endast med produkter som var mest uppskattade. Sjukt rolig idé, då vet man att det bara är riktigt grymma grejer!

Blev ni lite sugna på att prenumerera nu? Trodde väl det!
Klicka HÄR och signa upp er för bara 119 kr i månaden! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0