En dag i Västerås och Hallstahammar


Igår var det dags för jobb i Västerås igen och denna gång följde ju Sandra med. Började med att fotografera två lägenheter i Västerås innan vi åkte till Hallstahammar där jag skulle fotografera ett nyproducerat hus. På ett litet kanalcafé köpte vi dessutom varsin överprisad sallad som smakade noll haha. Och därefter hade jag ett litet mellanrum innan jag skulle fotografera i Västerås igen så då hittade vi en brygga och badade lite. Det var nog det bästa på hela dagen, helt underbart. Sedan jobbade jag lite mer innan vi åkte hem och på kvällen träffade jag Jonna. Det blev sushi till middag och letande efter resor, vi känner båda att vi så gärna skulle vilja åka någonstans i Augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0