Mysigaste helgen!


I fredags hade jag läst (och klarat av) kursen jag läste så efter att jag jobbat lite mötte jag Sandra för en lunch. Varken hon eller jag hade något planerat för helgen men var så sugna på att göra nåt.

Jag jobbade undan massa på fredagkvällen och på lördagen åkte vi till Örebro och tog in på hotell för en liten staycation. Sedan fixade vi oss och gick typ 10 meter till Valerias lägenhet. Och hon hade preciis tagit examen då, så himla grym!
Så det blev firande såklart. Vi hängde kvar hos henne ett bra tag innan vi gick till Sorella och hade det supertrevligt. Därefter blev det efterfest hos Vallis och den mittersta bilden är tagen typ 04 på morgonen och det ser ut som mitt på dagen, så sjukt! Jag och Sandra kom till vårt hotell typ 05 men klarade bara av att sova nån timma pga vårt bastu till rum haha, aldrig varit med om något liknande. 

På eftermiddagen drog jag, Sandra och Christian och hängde på stranden fram tills kvällen.
Såå trevlig helg ♥

Kommentarer
Postat av: emma

låter som är trevlig kväll :) örebro är br fint

2018-06-07 @ 15:49:41
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0