Testagram för Maj


I fredags hämtade jag ut månadens box från Testagram. Och jag blev såå positivt överraskad, jag förstår inte hur de lyckas överträffa sig själva gång på gång. Jag testade precis hallonsodan med 30 % mindre socker än vanligt och den var riktigt god! Vanligtvis dricker jag nästan bara Pepsi Max eller Cola Zero så jag har blivit lite ovan att kolsyrad dryck smakar socker. Men denna var verkligen inte så söt som vanlig hallonsoda man är van vid är, riktigt bra jobbat!

Några andra saker jag ser fram emot att testa är den sockerfria chokladen med caramel/seasalt (!!) Det är något med havssalt jag bara älskar! Drycken med blåbär och björk ser också väldigt spännande ut och såklart naturdietbaren. När jag är ute på jobb är det mer regel än undantag att jag inte hinner äta, då är det perfekt att ha med sig en bar av något slag och denna ser sinnessjukt god ut.

Vill ni också få hem en fullproppad box varje månad klickar ni HÄR. Priset ligger på 119 kr/månad! Ingenting i jämförelse med vad man får!

Kommentarer
Postat av: Flisan

Roliga box :D

2018-05-28 @ 19:09:22
URL: http://tvseriebloggen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0