Den senaste veckan


Nu var det minsann ett tag sedan jag kikade in här! Förra fredagen efter att jag jobbat blev jag upphämtad av Sandra och lille Hugo. Vi åkte ut till Lunedet och åt lunch och myste i solen.

Under veckan har jag fotograferat hus som vanligt och igår efter att sista lägenheten var plåtad åkte jag in till Örebro och mötte Tina för årets första uteserveringhäng. Guud så trevligt det var. Och imorse redigerade jag sista bilderna inför påsk och åkte sedan till Malwa som är husvakt i två veckor. Vi gick en promenad och satte oss sedan i solen med varsin Celsius. Titta förresten på katten som hon är kattvakt till, hur gullig?! Doris heter den haha!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så mysigt med uteserveringshäng :)

2019-04-20 @ 01:09:43
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0