29 Augusti


Igår åkte jag in till Örebro och kikade på lite fotoplatser inför lördagens bröllop. Därefter mötte jag Tina för en plocktallrik på Buono Bistro. Suupertrevligt verkligen!

Idag vaknade jag upp med jordens jäkla nackspärr som fortfarande sitter i och jag kan knappt vrida huvudet åt vänster, SKÖNT! Jag startade iallafall dagen hos frisören och ljusade upp mitt hår ganska mycket, jag blev så himla nöjd. Ni ser ju själva!

När jag sedan skulle åka till Kristinehamn och jobba öppnade sig himlen totalt och man såg ingenting på vägen. Jag var tillochmed (tillsammans med typ alla andra haha) tvungen att stanna på sidan av vägen för det gick inte att köra i detta regn. Sjukt obehagligt.

Sedan jag kom hem har jag redigerat och packat leveranspaket till mitt brudpar jag fotograferade förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0