Den senaste månaden


Jag brukar ibland göra inlägg om den senaste veckan men nu blir det senaste månaden haha. Det är helt enkelt bara så att väldigt mycket har kommit emellan. I början av Juli firade vi Sandra på Örebro hamnkrog och jag jobbade större delen av juli i Örebro, Kumla och Västerås utöver mina vanliga områden. Jag har dessutom skaffat den snyggaste skorna jag skådat.


Två roliga paket som kom under månaden. Våra biljetter till Tomorrowland (!!!) och ett 50mm objektiv.


Det vankades Putte i Parken i Karlstad en fredag och lördag i början av juli vilket var superkul. Jag har inte så mycket bilder därifrån men iallafall denna från middagen innan. 
Andra bilden är från TOMORROWLAND, vilket var det sjukaste jag upplevt! Jag tänker däremot att jag ska göra ett separat inlägg om detta.


Vi kom hem från Belgien en tisdag och på fredagen drog vi ett gäng till Västervik. Det blev dagsfest och dagsfestival, superkul!


Picknikmys med Philip och en heldag med bröllopsfotograferande.


Dessa två bilder är sedan nu i helgen när jag och Tina körde på en utgång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0