23 December



Det är alltså julafton imorgon?! Det har jag lite svårt att fatta haha. Här är iallafall lite bilder från senaste dagarna, eller ja några av de. Förra helgen var vi på en väldigt rolig 30-årsfest som jag dessvärre inte har några bilder från. Men satan vad kul det var!

I torsdags åkte jag och Jonna till Stockholm för att se Jung på kvällen. Och hjälp vad bra de var! Många gånger kan ett band låta svinbra på inspelning men aningen sämre live, Jung var exakt exakt lika bra! Därefter blev det en sen middag på Eataly och därefter mötte vi upp en av Jonnas kompisar på Haymarket.

Dagen efter blev det sista minuten julklappshopping innan vi åkte hem på kvällen. I lördags var det middag hos Philips låtsaspappas bror (Haha lite långsökt). När vi kom hem var jag på en julkonsert med mamma och igår var det julgodisbak som stod på schemat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0