9 December


Nu har redan över en vecka in i December gått. Och både första och andra advent. Idag fick jag äntligen upp granen. Väntar fortfarande på mina fina adventsljustakar från Markslöjd som inte kommit än. 

Under förra helgen blev det en tur till Karlstad på lördagen och fest på kvällen. Kom hem runt halv fem på morgonen, det talar för att det var en bra kväll va haha? På måndagen därefter träffade jag äntligen Malwa! Senare på kvällen när jag kom hem ringde det på dörren och där stod ett av mina brudpar från i somras med champagne och ost! Alltså förstår ni hur glad jag blev?! ♥

Ikväll börjar Musikhjälpen också! Nejmen hur kan man inte älska det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0