1,5 års skillnad

2017 
 
2019

Jiisus! Jag gick tillbaka i mitt gamla arkiv och hittade de allra första bilderna jag fotograferade när jag började med bostadsfotografering. Var lite osäker på om jag skulle lägga upp de för jag skäms så mycket haha. Jag tänkte dock att det kan vara kul att se utvecklingen från de till de jag fotograferar idag.

Ibland får man verkligen stanna upp och gå tillbaka och se hur mycket man utvecklats. Jag har vissa stunder när det känns som att jag står still i utvecklingen men uppenbarligen har det hänt lite grand. Det roliga är att jag har exakt samma kamera och objektiv på bilderna, det enda som skiljer utrustningsmässigt är att jag använde blixt på de två övre men inte de nedre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0