Fredag, Lördag, Söndag


Detta har verkligen varit en toppenhelg! I fredags var Philip ledig och jag började senare så vi åt frukost på Smakbiten vilket var supermysigt. Våra scheman lyckas nästan alltid gå om varandra men inte denna dag.
Sedan var jag och fotograferade en sommarstuga i Storfors och när jag kom hem fixade jag mig snabbt innan jag drog till Lenis. Där förfestade vi ett gäng innan vi åkte till Gastro och hade svinkul!

Igår hade Tina födelsedagsfest med westerntema (därav cowboyhatten haha). Så himla rolig kväll, massa sköna människor och beerpong. Kan man begär något mer haha? Tror inte det.

Nu sitter jag och redigerar veckans sista jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0