Torsdag


Hallå hallå! Idag startade jag detta dag med två lägenhetsfotograferingar på raken. Därefter hämtade jag upp Malwa och åkte till Örebro. Det har öppnat ett nytt köpcentrum som heter EKO som vi ville kolla in. Där ni, där hittade jag nya fina tallrikar och assietter som jag köpte. I mattsvart! Jag fick också med mig fyra par skålar som skulle passa perfekt att göra creme bruleé i.

Därefter åkte vi till Marieberg, åt lunch och shoppade lite till. Jag hittade ett par tokfina byxor inne på Bikbok som jag inte kunde förmå mig att lämna kvar där. Ser ni hur snygga? Dessutom supersköna.

Jag hade visst bara två bilder från denna dag men det var hur mysigt som helst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0