Fredag!


Fredag! Satan så härligt, denna vecka har varit fylld till bredden med jobb i Karlskoga, Degerfors, Nykroppa, Kristinehamn och Storfors. Jag kommer visserligen jobba lite i helgen men slipper detta åkande haha. Jag går just ju en onlineutbildning med Emelie Ohlsson som jag tänkte att jag ska ta ikapp i helgen, inte riktigt hunnit fokusera på det de senaste veckorna.

Idag börjar jag jobba lite senare och ska hinna med att skicka efter blankett om momredovisning. Jag tänker att jag ska momsredovisa en gång i månden, mindre smäll då haha. Ska också ringa säljare och boka fotograferingar samt ringa ett ställe jag tänkt fotografera porträtt på i juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0