Slutet av April och början på Maj


Jag tänkte att det kanske var dags att uppdatera läget här, vad har hänt sedan sist? Det var ju tokfint väder i slutet av april så en fredagseftermiddag hade jag, Philip och Philips mamma + Oboy såklart, picknik nere vid vattnet. Supermysigt! 


Jag har också hunnit med att luncha med Lenis i Lunedet och firat valborg i en sjukt fin sommarstuga i Storfors.


Ja ni ser ju utsikten, riktigt bra kväll!


Sedan blev det 2 maj, med andra ord min och Philips 4 års dag! Hur sjukt?! I 4 års present hade han köpt biljetter till Swedish House Mafia till oss. Så vi tog tåget till Stockholm torsdag eftermiddag. Vi åkte direkt till Philips morbror på Gullmarsplan och lämnade väskorna innan vi mötte Albin och hans kompisar och gick till arenan.


Och jag tyckte konserten var såå bra! Ljusshowen var så himla snyggt gjord. Philip som sett deras avskedsspelning 201(?) tyckte att de var bättre då. Jag däremot hade inget att klaga på alls, sån himla bra kväll! Dagen efter blev det lunch på Bun Meat Bun. 


Och på kvällen gick vi till Himlen på södermalm.


♥♥


Sedan hamnade vi på Snaps om jag minns rätt. Att gå ut och ta en öl betydde tydligen gå ut och ta en cola haha, så där satt jag själv med mitt guld.


På lördagen åkte vi in till stan en sväng innan vi tog tunnelbanan hem till min moster. Där blev vi bjudna på en sjukt god middag med denna fina sallad till. Sedan spelade vi spel till klockan var typ 01, så kul ju! Och på söndagen åkte vi hem runt lunch. Är såå glad för denna helgen!


Jag måste bara visa er denna fina klänning jag beställde hem! Kassa bilder och stökigt sovrum, men fokusera på rätt sak nu!


Denna vecka har det varit sinnesjukt mycket jobb, lite stressigt men väldigt kul! I tisdags hade jag ett bröllopsmöte med ett brudpar som jag ska fotografera i slutet av augusti och redan nästa vecka har jag ett nytt möte med ett brudpar! När jag kom tillbaka till Karlskoga bjöd Sandrisen på supergod lunch. Så himla fint. 
 

Kommentarer
Postat av: Anita

Så fina bilder :D

2019-05-10 @ 06:08:04
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0