Torsdag 23 Maj


Nejmen hörrni, nu var det ett tag sedan. Som alltid haha! Min ursäkt eller anledning kanske jag ska säga är att jag jobbat och jobbar dygnet runt i princip.

Förra veckan jobbade jag som vanligt hela dagarna och redigerade halva nätterna. På fredagen hade jag dessutom en barnfotografering med en supergullig liten tjej, därefter en snabblunch med Sandra innan jag åkte till Örebro och träffade ett par vars bröllop jag ska fotografera i början av augusti. Därefter mötte jag Tina och åt italienskt och drack aperol. Hade längtat hela veckan haha!

Idag hade jag också ett bröllopsmöte här i stan med ett par som också gifter sig i augusti. 
Ser ni förresten klänningen på första bilden, den fick jag hem förra veckan och älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0