1 September


MEN HÖRRNI VILKEN GÅRDAG! Jag fotograferade bröllop i Örebro hela dagen lång igår. Vi började med förberedelser klockan 10 och när klockan var strax efter midnatt och festen var i full gång signade jag ut. Det var en helt fantastisk dag och brudparet var magiska!

Jag har precis lagt över alla bilder i datorn och tänkte börja med redigeringen imorgon. För det minsann har jag inte orkat idag, när man plåtar bröllop en heldag blir man fasen bröllopsbakis dagen efter. Trots att man inte dricker en droppe, men man har ett sådant fokus konstant under hela dagen.

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Wow, vad intensiv arbetsdag det måste vara! Fattar verkligen att man blir "bröllopsbakis" ;D

2019-09-02 @ 07:26:05
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0