Fredag 20 September


Lite packning av bröllopsleverans och inköp av nya minneskort. Ni icke-kameraintresserade kommer ju tycka att jag är knäpp men jag ÄLSKAR att köpa minneskort haha. Snabba dessutom!


I onsdags åkte jag och Philip till Örebro för att jag skulle reka lite platser inför morgondagens bröllop. Avslutade med middag på hamburgerbruket, bästa!


Igår fyllde min lilla snuttisnutt 13 år och på kvällen blev det tacomys med Jonna. ♥

Idag har jag jobbat på förmiddagen och nu fixar jag lite med min kommande hemsida samtidigt som jag formaterar minneskort inför bröllopet jag ska plåta imorgon. Det blir det sista för säsongen och det är på en herrgård, iiih!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0