Vilket avslut på bröllopssäsongen!


Nejmen stopp och belägg! Jag tror jag inte kunnat önska mig ett bättre avslut på denna bröllopssäsong än Angelica & Asifs bröllop igår. Magiskt är bara förnamnet!

Jag kom till herrgården där bröllopet skulle äga rum vid 13.15 och strax därefter kom Angelica med alla sina tärnor. Dagens första uppgift var att fotografera förberedelserna och därefter rullade snabbt allt på och vilka bilder det blev sen. Ni ser ju bara övre bilden här som jag fotograferade med min mobilkamera precis efter att vi tagit bilder under golden hour.

Jag stannade till klockan 22.30, precis efter att middagen var klar och tårtan skars upp. Middagen var ju en klass för sig, så himla rolig. Nu återstår det att sortera bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0