6 Februari


Förra fredagen fotograferade jag en magisk våning i Örebro med en terass på 35 kvm (!!). Nejmen snälla nån! På eftermiddagen hämtade jag Ebba för att hon skulle sova hos oss fredag till lördag. Supermysigt! På lördagen åt jag och Philip lunch på Beers & Burgers, alltså så jäkla gott! På kvällen var det middag hos mamma och pappa med Daniel som var hemma från Växjö. I tisdags träffade jag Tina och åt middag (samma ställe som i lördags haha). Den sista bilden är från idag när jag var ute på promenad i förmiddags innan jag började jobba.

Min hemsida är förresten live igen efter att ha varit nedstäng pågrund av uppdatering i typ 1 månad om inte mer haha. Kika gärna, www.saraklintberg.com
Jag har under senaste tiden börjat fundera på en side business till mitt nuvarande företag, men vi får se, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0