1 Januari 2020



Så blev det ett nytt decennium! 2020! Alltid lika frustrerande att lära sig skriva ett nytt år haha. Minns i april förra året när jag höll på att skriva nya bröllopskontrakt och jag skrev 2018 på vartenda ställe innan jag korrläste haha.

Det blev ett nyår strax utanför stan och tyvärr bilden på rårakan till förrätt den enda jag har haha. Det var dock supertrevligt. Jag var hemma efter 04 någon gång och idag har vi inte gjort mycket alls. Bilden på humrarna är från alldeles nyss, snart dags för lobsterrolls.

Jag har alltid tyckt att det känns halvträligt med ett nytt år i början, vet inte varför. Detta med att lämna ett år bakom sig känns psykiskt lite jobbigt. Men man vet att det oftast blir ett så bra år man gör det till såklart. Detta år vill jag verkligen åka tillbaka till Bali och gärna till Filippinerna också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0