Torsdag 30 Januari


Här kommer ett litet lass med bilder från förra veckan!
I torsdags hade jag bara en fotografering i Örebro (av en döfin lägenhet), därefter åt jag och Sandra lunch, shoppade lite och gick på hindersmässan. Så kul att ses, och nu är hon klar jurist! Sjukt! Är så stolt! ♥

På fredagsmorgonen åkte jag till Göteborg för att hänga med Mika hela helgen. På kvällen åt vi på ett supernajs sushiställe, därefter träffade vi lite kollegor och kompisar till Mika.
Lördagen började med en låång frukost/brunch. Sedan packade vi en korg med varm choklad och åkte ut till vattnet för att se solnedgången, hur mysigt? På kvällen blev det hämtmat och film.

På söndagen hann vi redigera lite grann innan det var dags för mig att åka hem. Alltså, jag är så sugen på att flytta till Göteborg!

Nu i veckan har det verkligen dragit igång med fotograferingar. Bortsett från idag när jag skrivit en prövning i naturkunskap och varit hos mormor. Imorgon ska jag blandannat fotografera en nyproducerad och stylad lägenhet i Örebro - längtar!
 

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

okej, många bra grejer, men framför allt: VARM CHOKLAD I SOLNEDGÅNGEN!? Sååååå fantastiskt!!

2020-01-30 @ 17:00:36
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0