1 Mars


Då var det alltså redan första mars? Kollade när jag senast skrev nåt här och det var i början av februari, woops! Jag tänkte iallafall berätta lite vad som hänt sedan sist.

Jag har hunnit med middagar och luncher med flera olika vänner, så mysigt att få in det i vardagen. På alla hjärtans dag fick jag blommor av Philip och på kvällen umgicks jag med Tina, Louise och Veronica. Så himla kul kväll! Dagen efter åkte jag till Stockholm med mamma, vi var på en magisk utställning på Fotografiska av Erik Johansson. Den är förlängd till 15 mars (?), så kika om ni kan! Sedan åt vi en sen lunch i Gamla Stan och på kvällen middag på Vapiano. Vi sov kvar och shoppade lite dagen efter innan vi åkte hem. Så mysig helg!

Nu i veckan har jag jobbat som vanligt och i torsdags fotograferade jag åt Eventfloristerna i en maagisk svit i Örebro. Jag tänkte gå igenom bilderna imorgon.

I fredags fyllde jag år, jag jobbade lite på förmiddagen och på kvällen blev det lite festligheter. Igår hade jag ett bröllopsmöte cirka en timme från stan med ett jättegulligt par och idag har jag blivit firad av mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0