17 Mars 2020


Dagen efter min födelsedag hade jag ett bröllopsmöte med ett par jag ska fotografera under 12 timmar i maj. Vi kikade runt på ställen för porträttfotograferingen och hittade magiska platser.
Helgen efter var det dags för bröllopsmässa. Louise hjälpte mig att ställa iordning min monter, så himla snällt!


När vi var klara med monterfixet åkte vi hem till Tina och förade lite innan vi mötte upp Veronica och gick till vinmässan. Så himla kul grej! Vi testade blandannat en svingod mojito och köpte fyra ostar haha.


När mässan stängde gick vi hem till Tina en stund och fyllde på glasen innan det var dags för Kuselofte på Ritz. Superkul kväll! Dagen efter började bröllopsmässan klockan 10 och höll på till klockan 19. Det var så himla roligt att träffa både blivande brudpar och prata visioner och andra företagare!


När mässan var slut hade jag lite tur och fick skjuts i en limousin och slapp bära alla mina grejer till bilen haha. Sista bilden är från ett jobb förra veckan. Ser ni vilket magiskt läge?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0